Stoc epuizat

Războiul mediatic

Adaugă la lista de dorințe
Adaugă la lista de dorințe

Descriere

Cercetarea sistematizată întreprinsă de autorii studiului a impus întocmirea fundamentată a studiului de caz despre conflictul din Irak. Poziţiile principalilor actori implicaţi în conflictul din Golf au fost evidenţiate prin prisma obiectivelor propuse de resortul războiului mediatic, în conexiune strânsă cu implicarea instituţiilor responsabile în transmitrerea mesajului spre audienţele ţintă. Discursurile şi ecourile acestora în presa străină, cât şi în cea din România, au fost trecute în revistă prin analogie şi comparaţie, fiind reliefate elementele de similitudine, cât şi deosebirile inerente.

Informații suplimentare

Autor

, ,

ISBN

978-973-32-0839-6

Pagini

258

Format

17×24 cm

An apariție

2010

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.

QR Code

QR Code