Războiul mediatic
Adaugă la lista de dorințe
Adaugă la lista de dorințe
Descriere
Cercetarea sistematizată întreprinsă de autorii studiului a impus întocmirea fundamentată a studiului de caz despre conflictul din Irak. Poziţiile principalilor actori implicaţi în conflictul din Golf au fost evidenţiate prin prisma obiectivelor propuse de resortul războiului mediatic, în conexiune strânsă cu implicarea instituţiilor responsabile în transmitrerea mesajului spre audienţele ţintă. Discursurile şi ecourile acestora în presa străină, cât şi în cea din România, au fost trecute în revistă prin analogie şi comparaţie, fiind reliefate elementele de similitudine, cât şi deosebirile inerente.
Informații suplimentare
Autor | |
---|---|
ISBN | 978-973-32-0839-6 |
Pagini | 258 |
Format | 17×24 cm |
An apariție | 2010 |
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.