Mecanisme psihologice de influenţare a atitudinilor
Pentru a achiziţiona această carte, sunaţi la 0726742143
Descriere
„Inspirându-se din noile teorii privind modelarea bazei de cunoştinţe şi din rezultatele cercetărilor ultimilor ani asupra percepţiei şi memoriei, autorul încearcă, prin intermediul cunoaşterii sociale asociative, să pătrundă într-o nouă şi incitantă dimensiune oferită de posibilitatea influenţării indirecte a atitudinilor. […]
Se creează în felul acesta premisele abordării complexe şi complete a influenţării atitudinilor, în esenţă interdisciplinară, care articulează extrem de abil perspective relativ independente între ele, cum ar fi cea psihoindividuală, psihosocială şi psihocognitivă. […]
Particularizarea acestui model la realitatea fenomenelor atitudinale oferă o nouă perspectivă a proceselor de influenţare a atitudinilor, văzută ca o balansare permanentă între mecanisme ce operează în sfera conştiinţei şi a inconştientului care, în funcţie de caracteristicile psihoindividuale şi privite în contextul sociocultural, capătă o anumită specificitate. […]
Am certitudinea că ne aflăm în faţa unei lucrări de excepţie. Prin demersurile şi contribuţiile sale teoretico-metodologice, autorul aduce un plus de cunoaştere ştiinţifică în psihologia românească şi poate chiar mai mult.” (Mielu Zlate)
Informații suplimentare
Autor | |
---|---|
ISBN | 978-973-32-0916-4 |
Pagini | 200 |
Format | 13×20 cm |
An apariție | 2013 |
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.