Stoc epuizat

Mecanisme psihologice de influenţare a atitudinilor

Pentru a achiziţiona această carte, sunaţi la 0726742143

Adaugă la lista de dorințe
Adaugă la lista de dorințe

Descriere

„Inspirându-se din noile teorii privind modelarea bazei de cunoştinţe şi din rezultatele cercetărilor ultimilor ani asupra percepţiei şi memoriei, autorul încearcă, prin intermediul cunoaşterii sociale asociative, să pătrundă într-o nouă şi incitantă dimensiune oferită de posibilitatea influenţării indirecte a atitudinilor. […]
Se creează în felul acesta premisele abordării complexe şi complete a influenţării atitudinilor, în esenţă interdisciplinară, care articulează extrem de abil perspective relativ independente între ele, cum ar fi cea psihoindividuală, psihosocială şi psihocognitivă. […]
Particularizarea acestui model la realitatea fenomenelor atitudinale oferă o nouă perspectivă a proceselor de influenţare a atitudinilor, văzută ca o balansare permanentă între mecanisme ce operează în sfera conştiinţei şi a inconştientului care, în funcţie de caracteristicile psihoindividuale şi privite în contextul sociocultural, capătă o anumită specificitate. […]
Am certitudinea că ne aflăm în faţa unei lucrări de excepţie. Prin demersurile şi contribuţiile sale teoretico-metodologice, autorul aduce un plus de cunoaştere ştiinţifică în psihologia românească şi poate chiar mai mult.” (Mielu Zlate)

Informații suplimentare

Autor

ISBN

978-973-32-0916-4

Pagini

200

Format

13×20 cm

An apariție

2013

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.

QR Code

QR Code